Društvo

Po odluci potrošača: „Zlatiborcu“ priznanje „Moj izbor“ za 2017.

Posted: 7. marta 2018. u 01:13   /   by   /   comments (0)

Kompanija Zlatiborac dobitnik je priznanja Moj izbor za 2017. za najbolji brend i domaći proizvod u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“ u izboru potrošača u osmom  po redu takmičenju koje organizuje udruženje Moja Srbija. U ovoj kategoriji, u finalu su se našli i Yuhor, Neoplanta, Gobit, Patelina, Topola suhomesnati proizvodi, Carnex pašteta, Carnex suhomesnati proizvodi, Pipi i Gudi, Matijević , mesne prerađevine.

Priznanja su nakon dva kruga glasanja dodeljena u utorak 27.februara u Svečanoj sali Skupštine Beograda a pokrovitelj je bila potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović. Podršku ovom takmičenju pružili su Minstarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grad Beograd .

Ove godine, u konkurenciji za nagradu se našlo 780 domaćih proizvoda i brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirati u finale, gde ih je dočekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalnom krugu se našlo 140 brendova. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, metodom „lice u lice“, na uzorku od 1.910 potrošača.

Titulu „Najomiljeniji domaći proizvod“ poneo je „Plazma keks“ kompanije „Bambi“, dok je zvanje „Najomiljeniji proizvođač u Srbiji“ i ove godine ponela kompanija „Nestle Adriatic S„.

Nagrade „Moj izbor“ dobili su: „Zlatiborac„, u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“, „Dijamant ulje“ u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“, „Moja Kravica“ u kategoriji „Mleko i mlečni proizvodi“, „Začin C“ u kategoriji „Supe, brašno i dodaci jelima“, „Zaječarsko pivo“ u kategoriji „Pivo“, „Metalac posuđe“ u kategoriji „Sve za kuću“,  „Merix“ u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, „Next sokovi“ u kategoriji „Bezalkoholni napici“, „Legend“ u kategoriji „Odeća, obuća i proizvodi od tekstila“, „Plazma keks“ u kategoriji „Slatkiši“, „Pošta Srbije“ u kategoriji „Transport“, „Maxi“ u kategoriji „Trgovina“, „Dunav osiguranje“ u kategoriji „Osiguravajuća društva“, „Blic“ u kategoriji „Dnevne novine“ i „Valjevsko pivo“ kao „Pobednik internet glasanja“.

Dodela priznanja „Moj izbor“ se organizuje u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koju već devet godina sprovodi udruženje „Moja Srbija“ sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji.

Priznanje „Moj izbor“ je prepoznatljivo po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.

M.N. / Izvor:Udruženje  Moja Srbija