Sport

Kotorčeviću i pobeda u klasi i počasni trofej Mirko Martinović na 6. Beogradskom reliju

Posted: 25. jula 2017. u 03:00   /   by   /   comments (0)

Četrnaest posada, koliko je startovalo na šestom Beogradskom reliju 2017.- Memorijal Mirko Martinović može se smatrati kolektivnim pobednikom kada je u pitanju upornost u očuvanju i razvoju posrnulog autosporta u Srbiji, budući da se reli kao disciplina ove takmičarske godine nastoji revitalizovati, makar brojem i raznolikošću staza koje će obeležiti ovu trkačku sezonu. Na pobedničko postolje, kao i četiri puta do sada, u ukupnom plasmanu, popeo se Vladica Rabrenović sa suvozačem Momčilom Momom Milojkovićem. Iza Rabrenovića, u ukupnom plasmanu, stigla je posada Dučić/ Golić, a kao trećeplasirani pozicionirao se hrvatski dvojac  Dario Šamec i Goran Šams.

Aleksandar Dučić je odneo pobedu i u klasi IV, ispred doajena Pavla Komnenovića koji se „vratio“ na reli , ovog puta sa suvozačem Natašom Tunguz. Branko Dukić i Borko Turudić pobednici su klase III, nakon odustajanja Uroša Simića zbog kvara na vozilu , dok je Luka Kotorčević, već treći put u konituitetu podigao pobednički pehar u klasi II, ispred svog timskog kolege, Branislava Pijevića i Nikole Price iz kluba MM Power. U  klasa I , iako malobrojnoj , ali uvek atraktivnoj , kao uhodano od početka reli sezone, dominirala je posada Zoran Milisavljević/ Vlada Kostić, ispred Predraga Stefanovića i Aleksandra Nenadovića.

U klupskom plasmanu, pobednik je klub organizator MM Power, ispred ASK WRR i ASU Racing Tribe.

Trofej Mirko Martinović, koji se dodeljuje najbržim posadama u klasama II i IV u kojima je Martinović nastupao , a na brzinskom ispitu Avala, dobili su Luka Kotorčević sa suvozačem Tamarom Radosavljević, za klasu II i hrvatska posada Šamec/Šams u klasi IV.

Tamara Radosavljević je na ovom reliju debitovala do kraja trke i stala na pobedničko postolje zajedno sa Lukom Kotorčevićem, budući da se njena premijera kao suvozača završila neuspešno izletanjem Nenada Vićetnića na Zlatiborskom reliju, a utisci sa Memorijala Mirko Martinović su više nego odlični:

-Drago mi je, što je na predlog mog vozača, Nenada Vićentića, Luka prihvatio predlog da zajedno vozimo Beogradski reli. Veoma sam zadovoljna Lukinom vožnjom. Iako smo imali malih problema sa autom od trećeg brzinca, uspeli smo da sačuvamo prvo mesto u klasi, i pobedimo. Nadam se da ćemo imati prilike da se vozimo na još nekom reliju, jer je sa njim divno sarađivati. Želela bih, takođe,  da pohvalim organizaciju koja je bila na vema visokom nivou.

Kotorčević,  kome je ovo treća pobeda u reliju u klasi ove godine, ponovo je, zajedno sa Zoranom Milisavljevićem doneo bodove svom ovogodišnjem klubu MM Power iz Beograda.

-Bilo je izuzetno naporno, fizički i psihički, zbog vrućine najviše, pa iako svi od ranije jako dobro poznajemo brzince, nikome to nije bila garancija da će zaista dobro izvoziti sve, pa tako i meni. Iako Tamara i ja prvi put sarađuemo, mogu da kažem da sam izuzetno zadovoljan, da smo, iako smo imali problema sa autom, na kraju i uz pomoć prijatelja, zabeležili jedan, za nas izuzetan uspeh. Uspeh je tim već što sam imao čast da upravo nama pripadne počasni trofej Mirka Martinovića, kao i da klub MM Power koji je i organizator ovog memorijalnog relija, bude klub kome će ovaj trofej, isto kao i nama dvoma, doneti veliko zadovoljstvo. Pored mog sponzora, President Slot-a kome dugujem veliku zahvalnost za ovogodišnji nastup u takmičenjima, ponoviio bih Tamarine reči i uputio reči hvale i organizaciji. Ovaj reli zapamtiću upravo po brzincu Avala na kome sem postigao treće vreme, iza starijih i iskusnijih kolega , Vladice Rabrenovića i Šameca, a upravo staza na kojoj sam postigao, ovaj, za mene veliki upeh, posvećena je uspomeni na Martinovića- izjavio je Luka.

Nakon Beogradskog relija, sledi pauza, pa u nizu od pet planiranih, 22. septembra startuje poslednji ovogodišnji u kalendaru, jubilarni  50. Srbija reli.

M. Nikolić / foto: Iza Horizonta, SAKSS